sun & geoenergy

Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να κάνω τις αγορές μου χωρίς πιστωτική ή χρεωστική κάρτα;
Φυσικά! Εάν δεν έχετε ή δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μπορείτε να επιλέξετε από την φόρμα παραγγελίας την πληρωμή με αντικαταβολή (εξόφληση με μετρητά στον άνθρωπο που θα σας παραδώσει την παραγγελία στο χώρο σας) ή να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες.

Σε ποιες περιοχές μπορείτε να αποστείλετε μια παραγγελία;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται σε όλες τις διευθύνσεις εντός της ελληνικής και της κυπριακής επικράτειας. Εάν επιθυμείτε την αποστολή προϊόντων σε άλλη χώρα, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2651 300373  ή με e-mail στο sales@agema.gr, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για το κόστος των μεταφορικών και τον χρόνο παράδοσης.

Μπορείτε να ετοιμάσετε τα προϊόντα που θα παραγγείλω σε συσκευασία δώρου;
Φυσικά! Απλά γράψτε μας στο πεδίο «Σημειώσεις για την παράδοση / Παρατηρήσεις» της φόρμας παραγγελίας ότι επιθυμείτε συσκευασία δώρου και εμείς θα αναλάβουμε τα υπόλοιπα…

Γιατί πρέπει να πληρώσω μεταφορικά έξοδα;
H AGEMA συνεργάζεται με εταιρία ταχυμεταφορών (courier) για την μεταφορά των προϊόντων μας προς εσάς. Παρά το υψηλό κόστος αυτής της υπηρεσίας, η AGEMA έχει επιλέξει ενιαία χαμηλή χρέωση μεταφορικών για όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας έτσι μέρος των εξόδων μεταφοράς. Επίσης, για αγορές άνω των 60 ευρώ, η AGEMA καλύπτει το σύνολο των μεταφορικών εξόδων εντός Ελλάδας.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Τα προϊόντα μας παραδίδονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την υποβολή της παραγγελίας, για τις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας, εφόσον η καταχώρηση της παραγγελίας γίνει μέχρι τις 14:00. Για παραγγελίες μετά τις 14:00 ή/και για διανομή σε νησιωτικές ή δυσπρόσιτες περιοχές, ενδέχεται η εταιρία ταχυμεταφορών να χρειαστεί μία ακόμη εργάσιμη ημέρα. Οι παραγγελίες που αποστέλλονται στην Κύπρο παραδίδονται σε 7-10 ημέρες.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω μια παραγγελία;
Φυσικά και μπορείτε. Μοναδική προϋπόθεση είναι να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με e-mail για την αλλαγή ή την ακύρωση πριν αποσταλούν τα προϊόντα από εμάς (ενημερώνεστε γι’ αυτό με e-mail). Πριν δηλαδή παραδοθούν τα προς αποστολή προϊόντα στην εταιρία ταχυμεταφορών.

Μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω ένα προϊόν που παρέλαβα από το www.agemashop.gr;
Έχετε δικαίωμα επιστροφής ενός προϊόντος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία του και δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά (2651 300373) ή με e-mail (sales@agema.gr) ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν.

Πόσο ασφαλείς είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές στο www.agemashop.gr;
Η διαδικτυακή πλατφόρμα που χρησιμοποιεί η AGEMA χρησιμοποιεί το πιο σύγχρονο πρωτόκολλο ασφαλών συναλλαγών (SSL). Παίρνουμε πολύ σοβαρά το θέμα της ασφάλειας συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στους Όρους Χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.